Cumpre-se hoje um ano da assinatura da Carta Europeia das Línguas Regionais e Minoritárias do Conselho da Europa

2022/09/07
MIRANDÉS
“Fai hoije un anho que l Goberno de la República Pertuesa assinou la Carta Ouropeia de las Lhénguas Regionales i Minoritairas, un cumpromisso sperado yá quantá.
Cumo l camino se fai caminando, a cada hora i quando por cierto tamien poderemos quedar a saber de la rateficaçon desse Tratado tan amportante pa la Lhéngua Mirandesa.”
PERTUÉS
“Cumpre-se hoje um ano que o Governo da República Portuguesa assinou a Carta Europeia das Línguas Regionais e Minoritárias do Conselho da Europa, um compromisso há muito aguardado.
Como o caminho se faz caminhando, a qualquer momento com certeza também poderemos ficar a saber novas da ratificação desse Tratado tão importante para a Língua Mirandesa.”